Bedrijfsverzekeringen
Je kunt schade eenvoudig bij ons melden: mail naar claims@insify.nl. Heeft het spoed, stuur dan een WhatsApp of bel ons op +31 (0)20 721 8311.
Vertel ons wat er is gebeurd en wij gaan voor je aan de slag. Lever vervolgens de gevraagde documenten aan om ons te helpen inschatten wat de schade is.
Arbeidsongeschiktheidsverzekering
Ook voor een claim gerelateerd aan arbeidsongeschiktheid kan je mailen naar claims@insify.nl of bellen op 020 888 10 89. We nemen in het eerste contact de belangrijkste details van je claim door. Hierna wordt een claimbehandelaar toegewezen die beoordeelt wat er is gebeurd en hoe dit binnen de dekking van je AOV valt. Is er voor de behandeling medische expertise nodig? Dan betrekken we daarvoor een deskundige.
Hoe meld ik arbeidsongeschiktheid als ik voor 1 december een AOV heb afgesloten?
Stuur hiervoor het schadeaangifteformulier en eventuele aanvullende informatie rechtstreeks aan TAF. Het is belangrijk dat je dit zo snel mogelijk doet en in ieder geval binnen de eigen risicoperiode (wachttijd).
Heb je gekozen voor een wachttijd langer dan drie maanden? Meld je arbeidsongeschiktheid dan in ieder geval binnen drie maanden. Na ontvangst van het schadeaangifteformulier neemt TAF binnen een week contact met je op. Je krijgt een vaste contactpersoon binnen TAF die jouw schademelding behandelt en contact met je onderhoudt zolang je arbeidsongeschikt bent.
TAF is per telefoon bereikbaar op 040 707 38 90 of per e-mail: info@taf.nl.